מנהל אגף החינוך בירושלים: "עושים הכל כדי לתת את המענה להורים"

    אייל ראובן No Comments on מנהל אגף החינוך בירושלים: "עושים הכל כדי לתת את המענה להורים"

    מנהל האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים, שמואל גרינברג לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "עובדים בכל הכוח ששנת הלימודים תפתח ללא תקלות. אנחנו בסיום תהליך השיבוץ לסמינרים, 20 הבנות האחרונות שישובצו בימים הקרובים. השנה היה מורכב וקשה מאוד, אנחנו עושים הכל כדי לתת את המענה להורים"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים, שמואל גרינברג שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), על שיבוץ הבנות בסמינרים. "אנחנו עובדים בכל הכוח ששנת הלימודים תפתח ללא תקלות. יש עומס וקשיים אבל בע"ה העיר תהיה ערוכה לקלוט את כל התלמידים והתלמידות במוסדות חינוך. ראש העיר מנהל את האירוע הזה בצורה מוקפדת ונותן מענה לכל החוסרים".

    לדבריו "אנחנו לקראת סיום התהליך, עם ה-20 בנות האחרונות וגם אלה ישובצו בימים הקרובים. השנה זה היה מורכב וקשה מאוד. אנחנו עושים הכל כדי לתת את המענה להורים".

    הוא התייחס לאלה שלא מרוצות מהשיבוץ: "לגבי בנות ששובצו וסורבו או ההורים מסרבים, המספר עוד לא ידוע כי זה מגיע למשרד החינוך. נעשית פה עבודה מאומצת של הצוות אצלנו באגף להבין ללב ההורים".

    הוא הסביר: "אנחנו מתמודדים עם כמות של כ-3,500 בנות שעולות לסמינרים, יש מקומות ששם נמצא שיא הביקוש והמקומות מוגבלים. השנה אני רואה שינוי כיוון בירושלים, יש סמינר ספרדי שיש שם צוות מצוין והם קלטו בנות טובות".



    0 תגובות